7 Şubat 2013 Perşembe


UNUTMUŞTUM,HENÜZ BU HAYATTAN SAĞ ÇIKAN OLMADIĞINI…

Yıldızları indirdim bu gece gökyüzünden
O karanlıktan
O safi kapkaralıktan kurtardım onları
Başına taç yaptım
Gülümsemeni izledim yıldızlar yüzünü aydınlatırken
Bu zifiri yalnızlıktan kurtaracağını düşünürken
Gelip yakaladı beni o umarsız
Zamansız
Amansız
Amaçsız kör yaralarım
İçim içime sığmazken
Seni sığdırdım kalbimin tam orta yerine
Başımda ağrılarım vardı
Bedenimde hastalıklar
Merhem oldun
İçimi temizledin
Razı oldum
Senden gelen bütün tedavilere
İyileştirdin
İyi ki geldin!
Utanırdım gölgemden
Utana sıkıla dolaşırdım sokaklarda
Çıkarıp attım o saçma utangaçlığı üstümden
Sayende
En ufak ayrıntıda bile mutlu olmayı öğrendim
Sayende
Unutmuştum
Henüz bu hayattan sağ çıkan olmadığını
Hatırladım sayende
Aşk’ı hatırladım
Aşk’la kaldım
Aşk’mış her şeye neden
Aşk’la bulanıp
Aşk’ta kaldım
Yanımdaydım
Yanındaydım
Yeterdi
İkimiz bu aşk oyununa yeterliydi…
                                                           Ewren


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder