18 Mayıs 2013 Cumartesi


KAFAMDAKİ DELİ SORULAR…

Giyindim üstümü
Çeki düzen verdim kendime
Saçlarımı düzelttim
Aynaya baktım
Ne yaparsam yapayım
Dağınık kalmışım
Karşında dağılmışım
Ne fayda hayatımdaki düzeltmeler
Ben hep karşında
Yerle yeksan yıkılmışım
Usulca girmeyi beceremedim kalbine
Böyle paldır küldür
Girmişim sana mahrem
Bana haram olan o beden parçasına
Bir ‘’hoş geldin’’ i bile benden sakınmışsın
Nasıl ezilip büzülmüşüm
Nasıl üzülmüşüm
Bilemezsin
Bilemeyeceksin de!
Aklımda deli sorular
Beni onlar sorguluyorlar
Böyle kafamın üstünde
Beyaz bir ışıktan lamba
Sorular bana
Sana dair
‘’bilmiyorum,tanımıyorum’’ dedikçe
Daha bir şiddetleniyor bu işkence
Duvardan duvara vuruyorlar düşüncelerimi
Sana dair her şeyi öğrenmek istiyorlar
‘’sorunluyum’’ diyorum
‘’sormayın bana onu’’ diyorum
Dinlemiyorlar deli sorular
Sorguluyorlar beni
Sana dair
Kafamda deli sorular
Sınırlarımda dolaşıyorlar
Beynimi yıkıyorlar
Ulaşamıyorlar sana
Ulaştırmıyorum
Bana aitsin sen
Aklımda
Deli sorularımın arasında
Ve kafamda
Aklımın sınırlarında…
                                    Ewren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder