15 Temmuz 2014 Salı

İNSAN KOSTÜMÜ

Ser’de bir acım var
Dokunupta hissemediğim
Hüzünlenip
Küsüp kendime
Boşlamışlığımın ötesinde
‘dur’ diyememek
‘gitme’ sözünü söyleyememek
Önüne durup
‘affet beni’ sözcüğünü dilime getirememek
Şimdi olan oldu!
Sensiz kaldım ya!
Boşuna arşınlıyorum artık kaldırımları
Bu sıcakta donuyor ya ayaklarım!
Gözlerimde şaşkınlığım
Şaşırmışlığımmış bu vedaya
Şişmiş gözlerim
Kan çanağı olmuş göz yuvalarım
Gitsem diyorum!
Gidemiyorum
Kalsam diyorum!
Kalbim isyan ediyor
Bitiremiyorum
Anlatamıyorum işte
Söz geçiremiyorum kendime
Kafamı duvardan duvara vuruyorum
Yoluyorum saçlarımı
Havaya savuruyor
Bakakalıyorum kendime aynada
Bu ben değilmişim meğer
İçinde gizlendiğim insan kostümüymüş
Ne kötüymüş
Ne kötüymüşüm
Kör kütük aşık
Sevda sürgünüymüşüm…
                                    Ewren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder