3 Haziran 2019 Pazartesi

SARHOŞLUĞUMUN DÖNME DOLABI...


Gecelerim uzun
ve canımı sıkan
Sessizliği yırtan
Boşluğumun haykırışı
Uyumuş muyum?
Uyanık mıyım?
Yoksa ikisinin arasında
Sarhoşluğumun dönme dolabında mıyım?
Bir üşüyor
Bir yanıyorum
Yatağımda dönüp duruyorum
Dağınık bırakıyorum
Kendimi
Bir türlü alışamıyorum gidşine
Gecenin çoğu vaktinde
Kalkıyorum
Gidiyorum
Kafamı musluğun altına sokuyorum
Seni düşündüğüm anların sıcaklığı karşılıyor beynimi
Soğutamıyorum anılarımı
Hala har
Hala ateşte
Sönmüyor
Söndüremiyorum
İçim yanıyor hala
Kısık ateşte yanıyorum sanki
Böyle imil imil
Kalbim ağrıyor
Boğazım kuruyor
Teselli edemiyoum kendimi
Dedim ya!
İçimdeki ateş hala har
Hala sen kokuyor
Üsütm başım
Sinmmişsin içime
Hala seni soluyorum
İçime çekiyorum
Ve anca öyle uyuyorum
Sönmeyen içimdeki harlı ateşle....

                                               Ewren


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder