8 Eylül 2012 Cumartesi


RUHANİ BİR AZAPMIŞ ÇEKTİĞİM…

Onca laftan sonra ne yaparım?
Yüzüme bir tufan gibi çarpan sözcükleri
Yılgınlıkla geçmiş yılların yıllanmışlığına inat
Nasıl hayata pembe gözlüklerle bakarım?
O kadar acımasız mısın?
Yoksa daha bana acımayacak mısın?
O kadar keskin bir gel-gitim var ki!
Yoksa bana aşk kapısını açmayacak mısın?
Kalbine giden bir yol var biliyorum
Gidiyorum
Yoruluyorum
Düşüyorum
Kalkıyorum
Yoluma devam ediyorum
Kapının önüne kadar geliyor
Açacak anahtarı bulamıyorum
İçime kapanıyor
Dışıma susuyorum
Kendimi yollara vuruyor
Kalbime ağlıyorum
‘’O’’ na sığınıyorum
Ruhani bir azapmış çektiğim
Yeni yeni anlıyorum
Perdeler yıkılıyor
Dünya denen sahnede
Yanlış rolle yanlış oyunlar oynuyorum
Biteviye
Bitmez tükenmez bir haykırış
İnsanlık denen kalabalığa bir ışık
Ait olmadığım yere
İç dünyama yolculuğum
Hayallerime,seninle
Rüyalarıma
Kaynağı aşk olan
Varolmayan cennete
Hem de
Hiç ölmemecesine…
                                    Ewren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder