23 Eylül 2012 Pazar


YIKMAYA ÇALIŞTIĞIM SIZINTILAR…

Kaç kez denedim belki de silmeyi göz pınarlarımdan akan
Ve beni bir o kadar da yabancılaştıran
Gözyaşlarımı
Yıkayıp ta geçiremediğim sızılarım var
Duvardan duvara vurduğum
Yıkmaya çalıştığım sızıntılarım var
Kalbime dair
Kalbime ait
Bu aralar kafam dumanlı
İçine düştüğüm dipsiz bir kuyum var
Ne kadar uzatırsam uzatayım
Yakalayamadığım hayat iplerim var
Her yanım düşüncesiz bir aklın
Düşkün bir bedenin
Düşmüş yıkıntıları ile dolu
Yok olmaya yüz tutmuş
Unutulmaya çalıştığım çığlıklarım var
Haykırışlarımı kendime bile duyuramıyor
Sessizliğime küfrediyorum
Sinirli
Asabi ve
Bir o kadar da kırıcı oluyorum
Kendime kızıyor
İçime laf anlatamıyorum
Boğazımda düğümleniyor
Kayıp sözlerim
Şöyle boylu boyuca uyuyasım var
Gördüğüm düşlerde bul beni!
Ben bir kayıbım
Buluşalım o düşlerde
Senle
Beni hayatta tutacak
Gözlerinle,sözlerinle…
                                               Ewren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder