23 Kasım 2012 Cuma


VOLKANİK BİR SICAKLIŞMIŞ SARILIŞIN…

Koltuğun kenarında gidişinle ağlayan
Gözlerinden damla damla yaşlar akıtan
Oyuncak bir bebek var
Hüzünlü bir iç yolculuğa çıkmış gibi
Uğruna taş kesildiği bir sevdası varmış sanki
Sonra yokolmuş yeryüzündeki uğruna dağları deldiren
Verilmiş sözler
Tutulan yeminler
Es kaza bir girip çıkarmış aşk denen
Tesadüfler
Nasıl bir ağlamaklı ifade
Nasıl bir mahsunluk
Yüzünde
Şimdi oyuncak bebek suskun
Ben susmuş
Uzaklarda bıraktım ruh eşimi
Yanar kalbim
Alev alev
Volkanik bir sıcaklıkmış sarılışın
Yatağın soğuk tarafına dönünce anladım
Ellerim ellerinde olmayınca üşüyorlar
Sabahları sensiz kalkmak korkutuyor beni
Işıklar açıkken karanlıklarda boğulmak
Ürkütüyor beni
Zorluyorum kendimi
Sensizliğe alışmaya
Olmuyor,yapamıyor,susuyor
Ve uyuyorum
Belki sabah yanında uyanırım
Benimkisi fakir bir sevda insanın
Zengin bir düşü
Hani olmaz ya!
Gelince beni uyandır
Kalbinle
Sevginle
Beni kandır…
                        Ewren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder