3 Kasım 2012 Cumartesi


BİR DÜŞ AMA EN RENKLİSİNDEN…

Ne zor bir Düş’e düşmüşüm
Ellerim bu soğuk ayazda
Parmaklarım donarken
Ne zor bir gecede üşümüşüm
Parmaklıklar arasından
Vücudum zincirliyken
Çıldırmış sözlerimi sana
Sevdama çarpıyorken
Gördüğüm
Sadece
Sade’ce
Bir düş
Ama en renklisinden
Yanıp sönerken düşümdeki ışıklar
Kapkara bir yol da
Seni bulmaya çalışıyorum
Bu renkli rüyalar beni mahveden
Hep siyah beyaz mı düşler?
Yoksa gördüğümüz sadece renksiz hayatların
Renklendirilmiş halimi?
Halimiz
Halet-i ruhuyemiz
Sonsuzluğun sınırlarında kavrulurken
Bize ağlıyorum gördüğüm düşte
Bir pencere görüyorum uzaklarda
Pervazlarında ufacık ışık hüzmeleri
Gitmeli
Açmalı
Kırmalı bu tahta barikatları
Siyah beyaz düşümde
Renklendirmeli
İçine almalı
Sevdamızı,beni ve seni…
                                               Ewren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder