16 Nisan 2015 Perşembe

ÜSTÜMÜZ BAŞIMIZ SEN VE BEN KOKARKEN...

Tapılası bir yalanım varmış
Bu kendimi kandırmacanın ortasında
Yıkılası bir gerçeğim varmış
Sensizlikmiş
Sessizlikmiş
Beynimin karanlığına bir ışık sızmasıymış
Aşkın
O ufacık ışık hüzmesini takip etmekmiş
Adına şiirler yazdığım aşkım
Diyar diyar gezerken bu bana yabancı
Bir o kadar sahte dünyada
Seni bulmakmış
Asıl meşgale
Tutup kolundan bırakmamakmış
Sesini kulaklarıma doldurmak
Nefesini bedenime hapsetmekmiş
Asıl hikaye
Biz kahramanmışız
Birbirimizi bulmakmış
Sarılmak
Ve hiç bırakmamakmış
İçine düştümüz o sevda çamuruna bulanmakmış
Üstümüz başımız sen ve ben kokarken
Hiç konuşmadan
Kalplerimiz ellerimizde
Birbirimize içirmekmiş aşk sularını
Yudum yudum doldurmakmış ruhumuzu
Ve öyle bitirmekmiş
Bizim kahramanları olduğumuz bu hikayeyi...

                                                                       Ewren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder