25 Temmuz 2012 Çarşamba


MEKTUP’TA KİFAYETSİZ KELİMELERİM VARDI…

Bekleme beni artık
Yolum uzun
Durağım yok
Durağan değilim
Devamlı bir asfalta düşüyorum
Ortalarındaki beyazlıklardan kaçıyorum
Yolun ne yanına koysam kendimi
Kendiliğinden akıyor ruhumun suları etrafa
Bekleme beni artık
Gelecek ayaklarımı çoktan koparmışlar bedenimden
Gelecek kaygımda yok zaten
İnadına yaşıyorum
Sonuna kadar giderim diyordum
Yanılmışım
Sonu yokmuş anca anlıyorum
Bekleme beni artık
Cayır cayır yanan bir kalbim vardı
Sönüyormuş zamanla
Küllerinden bazen yeniden doğuyor
Bazen de olanca gücüyle kendini nadasa bırakıyormuş
Yenilmeden hayata
Yenik düşmeden kendime
Kaldığım yerde mutlu olmalıymışım
Bekleme beni artık
Gelemeyeceğim
Ne gelecek cesaretim kalmış ruhumda
Ne de bir umut ışığa dair
Tutamıyorken zamanı
Ellerime alamıyorken geçmişimi
Yok olmanın eşiğinde
Sonsuzluğa katılmanın sınırlarında dolaşırken
Buhranların ortasında kalakalmışken
Beni dinle!
Bekleme beni artık
Bir mektup bıraktım sana
Uçları yanık ve yırtık
İçinde kifayetsiz kelimeler var
Aşkım’a dair
Söz ver,bensiz mutlu olacaksın
Yoluna gideceksin
Benim yaptığım gibi yapmayacak
Sonuna varacaksın
Onun için gel beni dinle!
Beni bekleme artık…
                                    Ewren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder