5 Temmuz 2012 Perşembe


TAMAMLIYORUM HAYATIMI DÜŞERKEN SENİN KOLLARINA…

Neresinden baksam
Ne yana dönsem
Sağıma
Soluma
Nereye bakarsam bakayım!
Hep sen mi çıkarsın karşıma?
Çıkacak bir kapım kalmadı
Gidilecek ne de evim!
Başıboş
Başıbozuk
Bir adamım artık!
Korkunun yüzünü gördüm
Endişenin korkaklığını hissettim sen yokken
Özlemenin anlamımı henüz öğrenememişim
Sen yokken
Onu anladım
Dokunuşların sıcaklığını henüz kavrayamamışım
Sen yokken
Buralarda susturuldum
Sen uzaklardayken
Ruhum da bir sıkkınlık vardı
Sen bana uzaklardayken,aşkımızı fısıldarken
Bağlanmış ellerim
Sana ulaşamıyorum
Dağlamışlar her yerimi
Sana varamıyorum
Koşuyorum
Koşuyorum
Duruyorum
Duruluyorum
Sonra yeniden olanca hızımla düşüyorum kollarına
Kovuyorum bütün eksikliklerimi
Tamamlıyorum hayatımı düşerken senin yollarına…
                                                                                   Ewren


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder