31 Mart 2012 Cumartesi


ARSIZ HIRSIZ...

Dün gece evindeydim haberin yok mu?
Sevgi hırsızlığına soyundum bunca yaşanandan sonra
Evinin penceresine şükranlarımı bildireyim dedim
O kadar çok evine girme planlarıma yardımcı oldu ki bilemezsin
Girdiğinde kapından öyle bir rüzgar vurdu ki yüzüme anlatamazsın
Senin sevgin,sevdandı suratıma bir tufan gibi çarpan
Ürktüm ama mutluydum
Simama vuran,beni yerden yere savuran sevdanın yangınıyla
Adımlarımı korka korka attım evinin koridorlarında
Ve salonda,
Oturduğun kanepeye dokunmaya kıyamıyorum
O sihirli dizelerini kağıda döktüğün masayı ellemeye utanıyorum
Hele o yorulduğunda kendini bıraktığın,uykuya daldığın koltuğa
Hayretle,şaşkın şaşkın bakıyorum
Etraf zifiri karanlıkta
Benim gözlerimde ise senin sevdanın aydınlığıyla parlayan bir ay var
Bu gecenin en geç yarısında
Ezberlenmiş bütün koridorları seninle geçirdiğim zamanlarda
Ve odanın önünde
Kapıyı aşina olduğum usul bir hareketle
Ve çok sevdiğim sevdan ile birlikte açıyorum
Senin bu evin karanlığında aydınlanmanı beklerken
Hala oda karanlıkta
Ve beni alıyor bir telaş
Odanın elektrik düğmesini bulana kadar koptu kıyametim
Ve bir elektrik akımı geçti telden,oda aydınlandı
Yoksun,
Bomboş her zaman seni hayal ettiğim mekan
Ve sadece yoksul bir rüyaydı,bana ait
Bana dair bir sevda masalıydı...
                                                           Ewren
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder