17 Mart 2012 Cumartesi


BİR HAZAN SABAHI AYNI KISIRDÖNGÜ...

Uyandığımda günlerden Çarşamba ve bir hazan sabahıydı
Yoktun yanıbaşımda
Sadece fotoğrafın duruyordu komidinin üstünde
Ve öte yanım suskunluktan donakalmıştı
Belli ki böyle ani terkedilişlere alışkın değildi içim
Öylece kaldım yatağın içinde
Yığıldı gönlüm,gönlümün en kalabalık caddesinin tam ortasında
Ve doğruldum yatağımdan
Sensiz koridorları arşınladı adımlarım
Miskin bir surata baktım aynada
Sakalım bir karış
Saçlarımda sensiz geçen yılların beyazlığı
Ve yıkadım yüzümü bileğimden akan kan damlacıklarıyla
Bileklerim kopuyor gibiydi kollarımdan
Yavaş yavaş kendimden geçiyor gibiydim
Sonra topladım kanlarımı yerlerden
Damarlarıma yeniden yerleştirdim
Biliyorum
Kanlarım aynı hızla akmayacak damarlarımdan
Benimkisi bir umut o kadar
Ve çıktım şehrimin yollarına
Seni arıyordum bomboş sokaklarda
Kaç kere çıkar senin gibi biri karşıma!
Yada kaç kez şansım döner sevdaya dair!
Sen olmazsan kim?
Olmuyor
Yerini tutmuyor hiçbir yabancı yüz ve sözcükler
Eve döndüm
Hayal meyal gel aklıma,yeter bana
Efkarından bir paket sigara bitirdim yarım saatte
Ve bir şişe rakıya teslim ettim bedenimi
Sarhoşum
Ne içtiğim sigara
Ne de tükettiğim o rakı beni sarhoş eden
Bırakıp gidişin bana en zor gelen
Bu benim mazim değil gibi geliyor
Bunlar benim hatıralarım değiller sanki
Bütün bu olan biteni
Yaşayan sanki benden daha başka biri
Duvardan duvara vuruyorum düşüncelerimi
Ve dağılıyorlar beynimin dört bir yanına
Aldanıyorum her yeni doğan güneşe
Ve her gece ay’a çıkıyorum
Ayın o sahte yüzünde atıyorum çığlıklarımı
Gündüzleri evimden çıkıp sahilde yürüyorum
Dalgalar benim boyumda
Bana çarpıyorlar
Ve beni darmadağın ediyorlar
Toplayamıyorum dağılan her parçamı
Akşama doğru kendime geliyorum yavaş yavaş
Dağınık olan parçalarımı topluyorum bulutların öte yanından
Denizin tam karışısındaki yakamozdan
Ve tekrar aynı kısırdöngü
Yarı ölüme yeniden yatış
Vurgun yemek hakkım mıydı?
Bir mektup herşeyi böyle bitirir mi?
Giderken fotoğrafın yanına bir mektup bırakmışsın
Uçları yanmış ve yırtık
İçine kalbime hançer gibi saplanan harfleri doldurmuşsun
Ama bir şeyi unutmuşsun
Seni sevmemi bir mektup değil
Sen bile engelleyemezsin...
                                   Ewren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder