31 Mart 2012 Cumartesi


KANLA YIKANMIŞ BİR YERYÜZÜNDE SAVAŞIYORUM...

Bulutların ötesidir gittiğim
Beyazlara bürünmüşlüğümün hafifliği
Kendim gibi biri karşılıyor beni
Yada
Benim suretim
Gitmişim
Bazen de
Gelmemişim
Yada değişmişim oralarda
Değişim değiştirmiş beni
Yada
Değişkenlik benliğime işlemiş ruhumun
Gibisi fazla hayatımın
Eksik yok
Tamam şimdi herşey
Öfkemin,nefretimin sınırı var içimde
Aşmam
Uzaklaşmam karakterimin odak noktasından
Kanla yıkanmış bir yeryüzünde yaşıyorum
Yüzümde hala savaş boyalarım
Dış dünya
Düşmanım
Elimde yaradanın kılıcı
Vuruyorum dağlara,sayfalara
Kalemim kılıcım
Muhtacım kudretine
Sorularla bezenmiş yaşamım
Ve çözümler bulutların ötesinde
Beyazlığın ötesidir gittiğim
Bürünmüşlüğümün hafifliği
Sarıyor beni...
                        Ewren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder