31 Mart 2012 Cumartesi


İLLA AYNANIN KARŞISINDA BOĞUŞMAK MI LAZIM?...

İlla
Aynanın karşısına geçip
Yürek çarpıntıları ile boğuşmak mı lazım?
Tek pencereleri açıp
Diğerini kapalı tutmak mı gerekli?
Sırf her havanın oksijenini almamak için mi?
Ezgili bir kemanla uyanırken
Yarı uykulu
Yarı uyanıkken
Telefona cevap veremiyorum
Beni arama sevda!
Sabahları
Geceleri kapımı çal!
Geceler suskun,sessiz,çaresiz
Karanlık olur
Bilemem
Sevda nerden gelir?
Belki de sevdayı ben böyle severim
Belkisi fazla galiba
Ben sevdanın böyle derinden
Kederli
Gözyaşları ile
Ve sensiz gelmesini isterim
Seni ben bulmalıyım
Kalbim değil
Çünkü yüreğim benim değil
İçi çürümüş
Sadece kofu kalmış
Dıştan bakınca sert
Ama dokunsan paramparça olacak
Olabildiğince dağılacak bir ağaç
Zaten çakırkeyfim
Aslında keyifsizim
Kaçamıyorum kaderimden
Tanrı hep bana istediğimi veriyor
Ama çabucak
Bir çırpıda
Daha ne olduğunu anlamadan
Çekip alıyor
Yakalıyorum bazen tesadüfen
Ama yalnız tesadüfi
Gerisi onun kudretinde
Ve beni kaderin oyununa katıyor
Girdaba çekip öyle sindiriyor...
                                                           Ewren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder