31 Mart 2012 Cumartesi


BEYHUDE BİR KABADAYILIK...

Taş fallardayım
Ve kalp şeklindeki odalara kapatıldım
Kutulara koyuldum organlarımı ayırarak
Artık ben diye birşey yoktu
Yalnızca bedenimin etleriydi yaşayan
Ve birleştirmek basit ama bir o kadar da karmaşık bir olguydu
Saramıyorum
Sarıp sarmalayamıyorum
Ceketimin düğmelerini kırdım
İliklerimi yeniden yapıştırdım
Artık önümü ilikleyemiyorum senin karşında
Beyhude bir kabadayılık var artık ruhumda
Sende ise hala aynı meleksi ifade
Kazıya kazıya
Zarar verdim sana
Ama
Kazına kazına
Ölüverdim
Renklerin içindeydi beyaz tayf
Oysa ben hiç bulamadım o beyazlığı
Korkularım vardı eskiden sana dair
Şimdi yok
Silip attım bütün fotoğrafları
Şimdi sesim kısık
Kısılmış ses tellerim
Boğazım düğünlenmiş
Hem de hiç çözülmemesine...
                                               Ewren
 
 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder