31 Mart 2012 Cumartesi

HER YANIMDA İPLER,BENİ TUTUYORLAR...

Sormaya cüretim kalmadı
Yalan söyleyemiyorum kendime işte!
Bu hayat benim mi?
Gördüğüm en güzel düş
Ben miydim içindeki ben?
Yoksa
Taklitçi miyim bu bedende?
Ruhum mu sahte?
Yoksa
Bedenim mi?
Bu sabah biraz daha fazla uyudum
Ruhum sarhoş mu?
İçmiş içmişte
Güzelleşmiş mi ki!
Gözlerim anlatıyor herşeyi
Kan çanağı
Bedenim içmiş içmişte
Çirkinleşmiş mi ki!
Feri gitmiş gözlerimin
Simsiyahlık çepeçevre
Dolanan kafamdaki sorular
Şüphelerim
Şüphelenmeli miyim?
İçimdeki zanlıdan
Beynimi zorluyorum
Uçurumun kenarında gidip geliyorum
Tutundum
Eşime ve kızıma
Yoksa
Anlamsız bir hayatım
Hiç doğrusunu yapamayacağım hatalarım
Olurdu
İçimdeki dünya dururdu
Yürümezdi
Sabit kalır
Öylesine boşlukta
Doldururdu uzayı
Şimdi
Her yanımda ipler,beni tutuyorlar
Hayata bağlıyorlar
Ötesi,yok ki!...
                       Ewren






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder