17 Mart 2012 Cumartesi


SEÇKİN OLAN RUHUMUN GÖZLERİNİ BAĞLIYORUM...

Bıçağın iki yüzü gibidir intiharım
Gözlerimin elalığında kayboluyorum
Bir denizin sarhoşluğunda boğuluyor
Balıklar gibi sahile vuruyorum
Gözlerim yarı açık
Yarı uyanık
Ve seçkin olan ruhumun gözlerini bağlıyorum
Elimde iki ucu keskin bir kılıç
Boğazımı kesmeye hazırlanıyorum
İçimde hala yarım kalan tınıların besteleri duruyor
Ve duyuyorum sessiz beynimin çığlıklarını
Siyahımı solduruyorum
İçimden geçen ölüm zamanlarımı arıyorum
Ve anıyorum yitirdiklerimi
Yalanlarımı kullan!
Doğrularımı boşver!
Yanlışlarımı savur yeni yetişen tohumlarıma
Bir daha yapılsın
Yeniden yapılansın yıkılan harabem
Virane olan sarayım
Bağrışmalarımla
Savruluşlarımla
Kenetlesin ruhuma
Ve sakın dokunma içimdeki
Sallanan ruh sandalıma...
                                   Ewren
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder