17 Mart 2012 Cumartesi


KAPALI BİR HAVA,BULUTLU BİR GEÇMİŞ...

Bu yağmurlu günler içimi burkan
Koruyamamak seni
Çekememek içime
Susturan
Donuklaştıran ruhumu
Yuvarlak bir dünya
Kapalı bir hava
Bulutlu bir geçmiş
Mutluluğumunda içi geçmiş
Küflenmiş
Alışılmışlığın sınırlarında
Rutubet dolu her yanım
Damlalar her yanımda
Düşüyorlar ruhuma
Rahatsızlık veriyorlar
Işıklarıma bakıyorum
Gözümü karartıyorlar
Sonu belli bir tünel
Işığa yürüyorum
Çağıran sen misin?
Yoksa
Tanrının yarattıkları mı?
Ruhumu dolduran
Nereye yolculuğum?
Senle mi?
Sensiz mi?
Adımlarım
Adımlarımın arkasında mı?
Birlikte mi yürüyoruz bu yolu?
Yoksa
Yalnız mıyım bu ışıkta?
Ağlamama ramak kala
Sahipsizmişim
Yeni anladım
Kızgınlığımı şimdi kavradım
Kalıyorum o ışıkta
Seni soruyordum tanrının yarattıklarına
Sus,pus
Cevap yok
Yorum yok
Ben yok
Sen yok
Var yok
Yok,yok ol!...
                        Ewren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder