17 Mart 2012 Cumartesi


HAYAL KAPANINDA,DÜŞLEDİĞİM HERŞEY KAPATILMIŞ ORAYA...

Ve kimler bensiz geçti bu cehennemin kapısından fütursuzca
Ve kimdi beni
Yoldan çevirip sıcaklığa hapsetti
Nerede olursam ve ne zaman yaşlanırsam gözlerimdeki
Halkalarla birlikte
Bir daha anlat bana cennetin içindeki bahçeleri
Girilmesi yasak,yenmesi zararlı olan mekanlara ulaştır beni
Hatırlıyorum
Ve sayıklıyor bedenim
İçtiğim herşey sarhoşluğumun kalıntıları
Ve düşündüğüm bir hayal kapanı
Düşlediğim herşey kapatılmış oraya
Ve o düş kapanında yoruldum
Rüzgarlar sessiz ve derinden esiyorlar
Sanki kopacak fırtınaların ulakları
Bağlantılarım hasarlı hayat şebekelerinde
Ve kırılmış filikalarımın tahtaları
Kaderimin sayfaları
Heryerleri toz toprağın uzantıları
Kimlik karmaşalarım
Ve karşıtlığım
Zıtlığım içimdeki evrene
Ben yanlış bir hayat yolundayım
İçim dışım bir değil
Ya inandığım gibi yaşamalıyım
Yada yaşadığım gibi inanmalıyım
Yada aslolan benim karışıklığım
Karmaşıklığım sana kadar uzanan
Ve uzandıkça içime hapsolan...        
                                               Ewren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder