17 Mart 2012 Cumartesi


‘’BİR’’ AŞKIM...

Süzülerek yol alıyor yalnızlığım
Ruhumun kazasız belasız olan yarı katmanında
Kalan yarısı da içimde eziliyor
Kalbim ezilenleri toplamaya çalışıyor
Yıkıntı olanlarım var
Ve yıkıldığım zamanlarım
Ömrümden kısalıyor yollarım
Ve özümden ödün veriyorum
Eksik olanlarım
Yada tamamlayamadıklarım susturuyor cümlelerimi
Girdaplarımdan geçip
Daha derinlere
Daha uzaklara
Daha da mavi okyanuslara
Sızıyorum
Önümü göremiyorum
Geleceğimi kestiremiyorum
Aldırışlarım
Aldanışlarım uçuşuyor etrafımda
Susamışlığım
Yada susarken döktüğüm gözyaşlarım
Ve ben aslında ‘’bir’’ aşkım
Hem de hiç kimsenin yaşamadığı
Bana koştuğu
Bana yürüdüğü
Ama asla ulaşamadığı
‘’bir’’ aşkım
Ve içimdeki aşkım
Benim yalnızlığım...
                                   Ewren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder