31 Mart 2012 Cumartesi


TAHTA MERDİVENLERİN GICIRTILARI...

Ellerimle dokunmak istediğim sulara dokunamadım
Ellerini bana ödünç versen de dokunsam
Yada
Gözlerimle bakmaya tenezzül edemediğim elamsı gözlere bakamadım
Gözlerini bana geri ver
Nasıl da özledim kokunu
Başka yerlerde arıyordum
Aradıkça bulamıyorum
Bulamadıkça
Bunalıyor
Depresyonun sınırına takılıyorum
Beynim benden uzaklara dalıyor
Bir ses,bir seda bekliyorum
Konuşulmuyor tümceler
Havada dolaşmıyor heceler
Sokaklar suskunluğunun koynunda
Bense
Ne olduğunu bilemediğim bir umudun peşindeyim
Nasıl yakalarım?
Bana bir yol göstersen
Merdivenler var önümde
Odana çıkan cinsinden
Ayaklarım yerden kesiliyor
Adımlarımı ürke ürke atıyorum
Acaba uyandırır mıyım seni diye korkuyorum?
Tahta merdivenlerin gıcırtıları
Ve koridorda yanan loş ışıklar yüzümü aydınlatıyor
Oysa ben karanlıkta yürüyorum
Gözlerim ışığı algılıyor
Ama beynime iletemiyor
İzin vermiyorum
Kapının önüne geliyorum
Yavaş yavaş
Usulca açıyorum
Olanca gücümle kapı koluna asılıyorum
Yatağında görüyorum seni
Ve,
Panik içinde kalktım uykumdan
Terlemişti bedenim
Ne yapsaydım şimdi?
Bir akıl ver bana
Düşünmeyeyim mi seni?
Kim olduğunu bilmeden mi?
Devam etsem yaşam denen kaygılarıma
Sigara içmiyorum
Ama nikotin dolu ciğerlerim
Belki de aşkın yerini dünyanın sahtekarlıkları almıştır
Yada
Geçen yılların yorgunluğu
Yüzüme yansımıştır
Kalp atışlarımı sana ayarlıya ayarlıya
Düşüyordum
Ayaklarımın yorgunluğuna aldırmadan
Bir an kurtuluyordum esaret zincirinden
Ve rüyalara dalıyordum
Sen misin?
Bilemiyorum ama
Her rüyamda
Bir insan sülieti geliyor gözlerimin önüne
Böyle
Sanki bir buzlu cam var
Ve puslu görüyordum her yanı
Sonra bir tren geçiyor rayların üzerinden
Seni görene kadar camdan
Kaybediyorum
Önünde durduğun pencereni
Yüz ifadeni görüyor muyum?
Bilemiyorum
Belki bunu da bilmek istemiyorum
Yer değiştirmek istiyorum
Ama yer yok
Yaşam denen ‘’otobüs’’ün içinde
Son yolcu olmaya çalışıyorum
‘’aşık olmalısın’’ diyorlar
Ve beni almıyorlar ‘’otobüs’’ün içine
Bilmiyorum işte
Nereden gelip nereye gideceğimi
Yada
Seni sevip sevmediğimi...
                                               Ewren
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder