14 Mart 2012 Çarşamba


GERİ VERDİM EMANETİNİ…

Girdim
karanlık bir yorganın altına
üşümekten buz tutmuş ellerime
seni üflüyorum
sırf ellerim seninle buz tutsun diye
ellerim o buzun ateşiyle ısınsın diye
adını söylüyorum ellerime
haykırsınlar diye
açtım kalbimi ortasından yırtılırcasına
çıkardım yüreğimi
doldurdum ellerime
sırf o buzun ateşiyle ısınsın diye
isyanım başlasın diye
bedenim nefes almayı bıraksın diye
ruhum ellerimin arasındaki kalbimi alsın
o kalp boşluğuna yerine koysun diye emanetini
ruhum bedenimden ödünç almıştı
şimdi asıl yerine koydu
sırf bir başka ruhun kalp boşluğuna vermesin diye
geri verdim emanetini ruhumun
sırf bana,bedenime küsmesin
beni terk etmesin diye
bıraktım bedenimi onun kollarına
sırf sana kavuştuğumu bile bile…
                                                           Ewren

           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder