17 Mart 2012 Cumartesi

GÖVDEMİN İÇİNDEKİ...

Cümle düşüklüğü sayfanın içinde boylu boyunca
Ve amacını bilemediğim bir paragraf kopuyor kağıdın en dip ucunda
Anlamlarını bilemiyorum,kelimeleri çözemiyorum
Daha doğrusu sana olan biteni açıklayamıyorum
Nedir sence gizin içindeki asıl giz?
Uçup giden maddeler benim gökyüzümde
Özlemlere uzaktan bakıyorum
Şimdi özlemeyi özlüyorum
Ateşler üzerimde korlanıyor
Küller olanca hızlarıyla denizlere savruluyor
Denizler suskun
Kaderlerine boyun eğiyorlar
Ben eğemiyorum daha kadere boynumu
Alıyorum elime kılıcımı
Kaderin boynunu ben kesiyorum
Sırf benle daha fazla uğraşmasın diye
Belalar gölgemde
Gölgemin son çizgilerinde
Atlıyorum gölgemin üstüne
Boğamıyorum
Karanlık bastırmakta her yanımı
Geriye dönmek yok
Hep ileri düşüyor izdüşümüm
Ve sonra o gecenin ayazlarında
Tipiye karışıyorum kendime söylemeden
Tropik kokulara bürünerek geçiyorum
Adını bilmediğim yerden
Ve sonra sana çarpıyorum
Geriye tepiyorum
Ayaklarım birbirine karışıyor
Sonra ayaklarımı bulamıyorum
Gözlerimi dört açıp bakıyorum etrafa
Ve farkediyorum,ayaklarımı kesmişler ama
Yapıştırmaya çalışıyorum,tutmuyor hiçbiri
Karar veriyorum artık
Ayaksız devam edeceğim yola
Gövdemle
O gövdemin içindeki kalbimin sana olan sevgisiyle...
                                                                                  Ewren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder