31 Mart 2012 Cumartesi


YOLCU BEN YOLA ÇIKAN SEN...

Gölgelerin oyunu yeni baştan başlıyor
Bedenler sabitken
Gölgem peşinden sürükleniyor
Sırt üstü yattığın zaman tavana bakıyor musun?
Ve düşünüyor musun acaba geride kalan
Eskiye dönüşen gürültüleri?
Senin çıkardığın
Ve suçlunun sen olduğu kavgaları
Planların ortasında durup
Sonra kenara çekilmeleri becerebiliyor musun?
Ben yapamadım
Hala da yapamıyorum
Bazı şeyler yolundayken bile
Ben sorun çıkartıyorum
Yolcu ile yola çıkan arasındaki fark nedir sence?
Cevabın hazır mı bu soruya?
Ben yolcuyum
Sense yola çıkan herhangi biri
İşte aramızdaki tek fark bu
Ve bu fark ikimizi ayrı dünya yapacak kadar büyük
Ne garip!
İçimizde aslında cennet
Ve farksısız bir taştan
İkimizde sabitiz
Gözlerimiz bile ne sağda ne de solda
Ortanın ortasında
Evet ben bir yolcuyum
Ve yolcu yola çıkarken nereye gideceğini bilendir
Yola çıkan herhangi birisin sen
Ve yola çıkan herhangi biri nereye gideceğini bilemez
Öylece dolanır yolun ortasında
Ne doğu vardır onun için ne de batı
Ne kuzey ne de güney
Pusulasını şaşırmıştır
Oysa yolcu çantasını bile hazırlamıştır
İçi boştur çantanın
Ve içine yolda kalan umutlarını ve hayallerini koyar
Yola çıkan herhangi birinde de bir çanta vardır
Hınca hınç dolu bir çanta
Oysa anahtarını kaybetmiştir
Açamaz istese de
Benim çantam zaten boş
Senin ki ise,
Dolu olmasına rağmen
Sen açamadığın için bomboş zaten... 
                                                           Ewren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder