17 Mart 2012 Cumartesi


GELİŞİN BİR PERİ KIZI EDASIYDI...

Yağmurlu tarafımdayken çıktın herhangi bir sokağın köşesinden
Saçların yağmur yemiş,ıslanmıştı gözlerin
Gelişin bir peri kızı edasıydı
Yanımdan geçişin kıyametimin başlangıcı
Her mevsimin her sabahında
Gün daha ağarmadan
Sabahaın köründe dikiyorsun kaldırıma
Uykusuzluktan morarmış gözlerimi daha aralayamadan
Fırlıyorum yatağımdan
Heyecanlar içinde giyiniyorum
Koşuyorum köşebaşına
Sonra derin bir bekleyiş
Uçsuz bucaksız bir sürgün sanki seni beklediğim vakit
Ve sonu gelmeyen bir fenomen
Beklerken ki hissiyatı daha anlatamam sana
Yaşaman lazım
Yada hissetmen
Neyse,geçiyorun yanımdan dedim ya
Takip ediyorum seni senden habersiz
Nereye gidersen bende senle geliyorum
Bedenim seninle her yerde
Caddeleri,sokakları birlikte aşıyoruz
Sonra bir otobüs durağında bitiyor bu kovalamaca
Durağına yanaşan
Yağmurda adını bile göremediğim taşıta biniyorsun ön kapıdan
Bense arka kapıdan atlıyorum otobüse
İçerisi balık istifi gibi
İnsanlar üst üste
Göz ucuyla baktım
En öndesin
Bense en arkada
Sana ulaşabilmek için bayağı uzun bir yol var önümde
Ama ben sana ulaşmak zorundayım
Yarıyorum önümdeki bütün canlı varlıkları
Sana doğru geliyorum sırf kokunu duyabilmek için
İtiş,kakış
Ve sonra
Sana,yanına varış
Bir cennet kokusu duyuyorum
Tanrı’m,
İçimdeki bütün kara bulutlar dağıldı
Kokun yetiyor başımı döndürmeye
Sonra elin uzanıyor ‘’dur’’ düğmesine
Otobüsü durduruyorsun güzelliğinle
Şöför kapıyı açıyor usulca
Sen yavaş ama narin adımlarla iniyorsun merdivenlerden
Ben durur muyum?
Takip devam ediyor hala
Ve çıkmaz bir sokakta bitiyor bu kısırdöngü
Önümüzde kocaman siyah sarı bir tabela
Giriyorsun kapıdan
Bende senin arkandan adım atıyorum oraya
Önümüzde uzun bir yol var
Yolun kenarlarında bahçeler
Çiçekler ekilmiş daha yeni yeni
Sonra binaya giriyorsun
İkinci kata çıkıyor bedenin
Kattaki odaların birinin kapısını açıyorsun nezaket içinde
Kapıdan girerken duruyorsun
Geriye dönüyorsun
Ve dudaklarınla sesleniyorsun bana
‘’günaydın’’ diye
Ben şaşırmıyorum
Çünkü zaten adımı biliyorsun
Sen benim ruh eşimsin
Ama sana sevdalandığımı göremiyorsun...
                                                                       Ewren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder